superfredag!

det här är redan en väldigt väldigt bra dag!
fick sms imorse av olabandola och han har hittat en ny display till min bebis.
skulle kosta 1500 om jag skulle skicka iväg min iPhone.
men nu har alltså ola hittat ett glas för 255 spänn! AWESOME!
och han ska dessutom hjälpa mig att byta glas när jag får hem det! TAACK!

idag fick jag årets första julkort också. (: alltid lika trevligt.
det kom från mina fina gamlingar! <3 mormor och morfar.

borde gå till vårdcentralen och lämna kiss.
och till affärn och handla mat. men det snöar ju så välsignat. :/
så tror jag skjuter upp det några dagar till. ehehe.
lever på luft och kärlek sålänge! (: eller kaffe och cigaretter! yey.

och helgen blir fruktansvärt lugn. (:
hoppas på en tripp till mina favoriter i vedevåg en sväng. (:

nu ska jag vänta tills babyD ringer mig också. (:
ska tvinga honom att ha myskväll med mig ikväll. (: hihi.

och nu blir det sådär dyrt när folk ska improvisera igen. :( ÅÅÅH!

hej då då! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0