nu är julen här.

från och med nu börjar min jul. himmel och hav.
kom precis hem till mamma med alla klappar och massa pyssel.
så nu ska jag slå in paket och pyssla deluxe!
mamma försöker fixa en brasa till tvn också så vi får stämmning.

imorgon ska jag springa land och rike runt och pussa på folk.
ska träffa min annanas och hennes två snuttar imorgon. puss på det!
sen till mormor och morfar. sen faster. sen ola och malin.
sen hoppas jag på en kaffe med mathilda. livet!
sen hem till mamma och glo på uppesittarkvällen. (:
johanna viktor och linus kommer hit då också. det ser jag fram emot. (:

sen är det julafton och då äre fullt upp.
om jag blir stressad och får magsår och magkatarr?
om jag får panik över att mina atarax dessutom är slut?
och att mitt huvud sprängs varje minut.
Ja, det känns sådär faktiskt. inte på toppen idag.

men man får anstränga sig när det är jul.
inga sura miner. sudda sudda sudda sudda bort min sura min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0