livets liv i frövi. ölvi. hahaha. nej.

dagens citat i livet:
" Asså, om tjejer visar tuttarna för en manlig försäljare så får dom 50% rea på
det dom ska köpa. men om en snubbe visar ballen för en kvinnlig försäljare
så får han fan betala 150% av priset. orättvist! "





en killes citat till en tjej:
" Jag bryr mig för fan mer om mig själv än vad jag bryr mig om dig.
det får du ju fatta. du bryr dig vell mer om dina känslor än om mina?
inte? nej, då får du fan skylla dig själv.... "

killar är ju så jävla charmiga.... stackars tjej som får höra det där.
sitter i soffan och tycker synd om tjejen i andra ändan luren. fan.
charmtrollet bajsade nyss på min toa och nu ligger han med bajset
i kalsongerna i min säng. så jävla mys. eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0