lalalalalaalalblä

min fot är helt totalt sönder. halvdålig idé att dansa som att as då.
men vad gör vi? nu kör vi. det var ju så det var. då får man skylla sig själv.
hur mycket man än vill kan man inte skylla sina handlingar på någon annan.
tack till finaste daniel som hämtade oss i linde ikväll. du är bäst. <3
och tack till mina fina tjejer som gjorde kvällen. :)
nu ska jag knapra alvedon så foten blir normal snart.
sova sova sova. helst hela veckan.
nu blir det fan lugnt ett bra tag framöver! i alla fall till nyår.
fast det är vell typ på fredag? äh fyfan. det här är inte bra.
inga jävla cigaretter har jag heller. det är ju för fan livet.
BLÄ PÅ DET HÄR!!!!!!


i want your love. i don't want to be friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0