Dag 8 - Min vecka.

förra söndagen vaknade jag  med brutalångest eftersom min telebobo krashade i golvet dagen innan. så fort jag slog upp ögonen så gick jag hem till sofie och käkade picasso med henne bjunge adam och fagge om jag inte missminner mig. sen hem till sofie och låg på hennes soffa heeela dagen. livets liv, såklart.

måndag åkte jag till fellingsbro och hängde med mina bästa på lösnäsevägen några timmar. alltid lika mysigt såklart! (:

tisdag har jag verkligen inget minne av faktiskt. ingen aning vad som hände.

onsdag så var sofie och sofia här och glodde på film, snackade skit och bara
hängde. mys var det sannerligen. (:

torsdag blev jag väckt av biggan. hon och sofia kom hit och drack kaffekaffekaffe.
sen åkte jag till fellingsbro och umgåddes med mamsen. (:
tillbaka till frövi och hade supermyskväll med bigmama. awesome förstås.

fredag så var sofia här en sväng. hängde lite och sådär.
sen drog jag hem till b12 och hängde med henne.
pappa kom hem efter ett tag också.
slog en pling till andreas och där var det alkoholafton.
den lugna helgen kunde med andra ord slänga sig i väggen. det blev öl.
andreas däckade så det slutade med efterfest hos mig.
kokade makaroner och tog bajsbild på tobias. en helt vanlig fredag alltså.

lördag hann jag knappt slå upp ögonen innan det var dags för picasso
med big, sofie och chris. sen upp till biggan och mysmysmysa hela dagen.-
senare på kvällen kom sofia upp och var social också. sen kom faggis.
vi kollade på The Town som inte var mycket och hurra för.

idag är det söndag och jag har vart med min sofie hela dagen lång.
först prataprataprata sen kolla tv. sen moffa. sen youtube. sen ba mys.
nu sitter jag hemma och ska alldeles snart gå och sova. livets liv.

guuuud vilken intressant vecka. ehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0