Dag 4 - mina syskon

storebror
min bästa bästa storebror. han är faktiskt den roligaste jag känner! ;o
vi har sannerligen samma humor han och jag. haha. kära idiot<3
han heter förövrigt Linus är 24 år och bor i Lindesberg med Xandros.
nu för tiden tycker jag att vi ses alldeles för sällan.
Blod är tjockare än vatten. jag älskar min storebror!

"plastsyskon" har jag ju också.
mammas sambo har två barn som jag känt hela livet, typ.
Johanna, 19, och Viktor, 17. dom är mina små bäbisar.
älskar dom verkligen. (: <3 puss på er!

Sen har pappas sambo två barn också.
Hanna som är 14, tror jag?!.
och Tim som är typ 16. (jag är inte tjejen med koll asså.)
Nåväl. dom är två gullegrisar helt enkelt. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0