utan vett och etikett.

god morgon god morgon!
sitter och kollar på film och nördar lite. (: ska snart ringa pappa och se när han kan skjutsa ner mig till fellingsbro. (: ska ju som sagt hem till min kusin som fyller 22 år idag. (: ytterst trevligt måste jag säga. :)

och idag ska chris ha tillbaka sin dator som jag har lånat av honom nu i flera veckor. :o så nu blir jag helt enkelt utan dator.. :o och inga kanaler har jag på tvn. ;o har typ redan kollat igenom alla mina filmer. haha. hur ska jag klara mig?

nåväl. imorgon ska jag förhoppningsvis hänga med Big! <3
Tisdag blir det nog äventyr med joss.
aja.. nu ska jag platta håret och förbereda mig för att åka!
vi hörs vell någon gång i livet. :D



världens sötaste bild på kusin och storebror! aaw <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0