ullareeeeed och lax, va? ja-aa

kom precis ut ur duschen! ska klä på mig och cykla ner till banken snart.
ska ta ut blogglönen som kommer spenderas på ullared imorgon. ;)
japp, jag och Big åker till ullared fyra inatt. sjukt spännande!

ska ringa mathilda snart och säga åt henne att lära mig om mobilbloggning. ;)
jag vet att ni läääängtar till att följa våran resa på bloggen. ;) ehehe.

pappa kommer snart och hämtar sin dator också.
så det blir glest med bloggning idag. men ni får stå ut! dö inte!!!

det är lika bra att han hämtar datorn, för jag MÅSTE städa och det blir inte av
om jag har datorn som står här och väntar på mig. :p

först måste jag kolla recept på en nyttig god sås till laxen ikväll.
sofie har såna krav. jag hade köpt en burk romsås om jag var ensam,
men det tycker nog inte skrutten om.. :)

aja. nåväl.. ha det så bra allihoppa. :)
puss och kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0