tränarN^

pappa: vad gör du?
jag: jag är på gymmet
pappa: va?
jag: jag är på gymmet!
pappa: jim?
jag: G Y M M E T !
pappa: nej, jag hör inte vad du säger..
jag: GYM?!
pappa: vilken jim?
jag: MEN PAPPA JAG TRÄNAR PÅ ETT GYM!
pappa: va, gym? jaha.......

snacka om att inte tro att jag gymmar.
typ "det låter som att hon säger att hon är på gym, men det kan inte stämma!"
haha. men där var jag iaf. och nu sitter jag hos sofie och har precis ätit frulle.
åt ägg, asnyttigt bröd, asnyttig yoghurt och drack en kopp kaffe.

hellst skulle jag vilja trycka i mig ljust bröd med asmycket ost och ett glas oboy!
men det livet är slut nu verkar det som. hehe.

ikväll ska jag bjuda sofie på lax, potatis och sallad. mums, va?
däremot så har sofie förbjudit mig att göra sås till maten. jävla nyttighets fasoner.
jag saknar min gamla popcorns sofie. :( som vill äta choklad och fläska gött! :(

jaja. nu ska jag cykla hem så fort benen bär. hem och duscha..
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0