sjukdom och vänskap

daniel ringde mig nyss. :) såhär lät det ungefär..
han: jag kommer om 20 minuter.
jag: toppen!
han: är du sjuk förresten?
jag: nej, bara jätte lite. (LJUG!)
han: okej, bra. vi ses snart!

alltså om man berättar för sina vänner att man är så sjuk så man tror att man
sjunger på sista versen är det ingen som vill träffas! folk säger typ alltid
"nej men jag kan inte bli sjuk nu, jag har en omtenta imorgon!"
"jag får inte bli sjuk,. jag ska köra upp på onsdag!"
"nej, jag kan inte vara borta mer från skolan nu. måste hålla mig frisk!"

blä på sånt trams! man får stå ut med att bli smittad om man vill hänga med mig.
ehehhe. när han väl har kommit hit så låser jag dörren så han inte kan fly när jag
snorar på honom.

jag försöker inbilla mig att han läste att jag var sjuk och därför vill komma och ta
hand om mig och koka the och bädda ner mig i sängen och ge mig alvedon.
men innerst inne vet jag att han kommer hit bara för att hämta sin vita toblerone
som jag köpte till honom på kryssningen. jävla daniel!!

jaja. nu kommer han snart, så får vell lov att klä på mig.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0