plus och minus

en sak som jag är väldigt glad över är att hittils har jag aldrig sett en enda spindel i lägenheten när jag har vart ensam. när jag flyttade in såg daniel en spindel. men den slog han ihjäl med en toffla. min ädla daniel som räddar mig! gulligt gjort var det. sen dödade visst brita en spindel i samma veva. det var nog för att allt jag äger och har hade vart i pappas garage en längre tid. där trivs ju spindlar. det vet ju alla. men efter det har det inte vart en enda här inne. PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ! bara för det kommer jag bli attackerad av åttafotingar inatt.. blää.

något som jag inte är glad över är att jag har väldigt ont i halsen. undrar varför jag har det? bara det inte är halsfluss eller någon annan jobbig sjukdom. det vill jag inte ha. för då måste man ta blodprov, och det tycker jag inte om. nu kom jag på att jag måste lämna blodprov till svetlanajävel. det kan hon ju fetglömma. ;) men iaf. ont i halsen har jag. en alvedon och lite sömn på det. det är alltid den bästa medecinen. :)

god natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0