grannfejden!

jag skulle aldrig i mitt liv anmäla mig till grannfejden för min granne är toppen!
Människan som bor under mig heter Anders och är väldigt snäll! :) vi gick i samma klass en gång i tiden. :) Han var nyss här uppe och hjälpte mig att få igång det jävla internet igen bara för att jag fattar noll! jag är så dålig på allt som har med teknik att göra.. :p då är det tur att man har en snäll granne. :D

imorgon ska jag gå upp klockan nio tänkte jag. :) ska tvätta lite under dagen och sen kommer big hit om umgås med mig. bra jävla trevligt kommer det bli. (: yeeey!

nu ska jag leta efter någon bok som jag inte har läst.
läste nyss ut en bok som var sjukt bra och nu vill jag hitta en ennu bättre.
hörs då, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0