bröd och små spillror

jag undrar om min yoghurt redan har gått ut i datum?
den är ju till och med oöppnad.. hm. hoppas den håller sig några dagar till.
det var så roligt här om dagen när jag pratade med snorkråkan.
hon sa att hon skulle hämta "yågurt" det var så gulligt sagt.
sen sa hon att hon stavad hamburgare handbörjare. är hon inte söt?
lilla fina snoris. puss på dig om du läser!

jag har ju i alla fall hårt bröd som är formade som hjärtan.
åh så vackert. och kryddost på det. min favorit!
mjölken är visserligen gammal. men man kan ju dricka vatten.
ett billigt och bra alternativ. nyttigt också för den delen.
tänk att det finns länder som inte har rent vatten. stackars dom..

nej. kanske ska koka ihop något ute i köket.
undrar om jag har ketchup. den kan ju inte vara gammal..
men den kan ju vara slut. hemsk tanke. jag lever för ketchup.

hejdå med det samma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0