vaaar!

mitt ben varar och varar. kommer typ gul kräm ur det? uueh! haha. äckligt va?
känner mig inte så mys just nu. skitsnuskigt verkligen.. :p

har psykont i huvet också. ska ta mig en alvedon, kolla på cougar town sen hoppa ner i sängen och sooooova! länge vill jag sova! men skolan kallar ju trotsallt imorgon. så någon sovmorgon blir det icke för min del.. :p

jaja. hörs imorgon. puss och godnatt


btw!
två bakterier satt i ett sår, då sa den ena till den andra:
- det var kul sålänge det vara. höhö

Kommentarer
Postat av: Daniel

inte så najs duuuuu xD



Alltså du har ont i huvet varannan dag typ eller ofta alafall, har du inte reagerat på de? :P

2010-04-14 @ 07:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0