underbart!

fasiken vilket underbart väder det har vart idag, va? jag älskar det!!!
jag och sofie tog en promenad i solen idag! mötte upp Anna, Simon, Juni, Leon och vovven. (: hur mys som hellst verkligen! Lekte lite i lekparken och sådär. (: Sen följde jag med Anna till bvc för bebis skulle få sprutor. :( Tyckte så sjuuukt synd om henne.. :( Lilla sessan <3

Senare så bestämde jag och Linus oss för att åka in och kika på bio! (:
Jonis följde också med! (: kalasmysigt var det! och filmen var grym, trots att jag och jonis var lite skeptiska i början! hahah. bästa filmen på läääänge faktiskt! (: wiie.

nu ska jag kika på Jims värld, sen hoppa i säng. :)
hoppas på lika fint väder imorgon igen. yeey!


filmen vi såg idag! (: rekomenderas VERKLIGEN!
trots att den ser kass ut. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0