puh!

hellluuuu! har inget internet i lägenheten där jag sover. :( /cry
har försökt allt! har med mitt mobilabredband och har provat bredbandet som finns i lägenheten, men ingenting fungerar. :( verkligen sorgligt. vid 10 igår kväll fick jag iaf på tvn, så jag har nånting att göra.. Annars tvättar jag mest hampus och willys kläder och spelar endel harpan.. höhö. inte så jätte roande faktiskt.

sitter hemma hos hampus mamma, anne, nu. Har precis blivit bjuden på frukost!
värsta lyxen verkligen! :D Ska till kommunen nu och prata lite med dom. få lite information om jobbet och sådär. (: ytterst trevligt.

får se när jag får tag på dator nästa gång. :) Det visar sig.
ha det bäst. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0