i ryssland!

living the dream in ryssland så att säga! har det toppen. maten smakar dock skit. men fick nyss pizza, så jag är happpppy! (; <33

har vart på en skola idag. den var fin i rysska mått mätt. i mina ögon var det hemskt att se.. nåväl. måste kanske inse att alla inte har det lika bra som vi har det i sverige. sen har vi vart på ett handikapp center. det var också hemskt.. :/ men senare var vi på en skola och hade engelska, och det var helt okej där. (:

imorgon blir det barnhem.... ;'/ usch.. ska lämna massa saker till dom iaf..
jag som får så ont i magen av att se såntdär. :/ uschamig.

nu ska jag och sofie kramas i vårat gigantiska hotellrum..


man kan flyga om man vill..


skoltoaletter. :/ inget toapapper, inget toalock och ingen dörr?


element inne på toaletterna. :/


folks (: wie. har bästa resesällskap.


min bästa rumkompis. (: <3333 yeeey.


en fin gåva som jag fick idag. hihi.


nu ska jag som sagt kramas och mysa. wihooo.
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja tänk toaletten, där vill man inte bajja.. Fina kort,, Kul att allt är bra, pizzan var god, gött.. ha det så bra

kram från mamma Stina och Björne

2010-05-01 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0