he-e-e-eeeey!

gick upp klockan åtta imorse! wuho? käkade frukost med min mama, sen kastade jag mig ut i stormen för att möta thindra och hennes pappa. (: thindra och jag gick ner till min fina rara anna och hennes bebos. myste litegrann där, gick ut med hunden och sådär. Sen åkte vi iväg till nisses och glodde lite i typ fem minuter. :p åkte till frövi och hämtade simon också. (: nu sitter jag och thindrus hos mamma och ungås lite. thindra har precis fått nagellack och tog på sig prinsessklänningen. så söt<3

nu ska mamma och jag argumentera om något som jag tycker är helt galet.
hon pratar om att störa sina föräldrar för att man fikar hos någon eller något.
måste lyssna på vad kvinnan har att säga. :p

hörs senare, ppl!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0