halli hallå

igår efter att jag kom hem från världens mysigste påsklunch hos mormor så packade jag väskorna och hoppade in i bilen med biggie och sofie. biggie körde mig och soff till lindesberg.. (: så jag styrde kosan mot faster. <3 min kusin Rosie och henne karl är här också. väldigt trevligt.. :) igår spelade vi massor med kort, åt massor med godis, och åt massor med god lax! :D wihoo. det är ju alltid lika mysigt att vara här hos faster. :)

om två timmar kommer sofie, sara och tom och hämtar mig.. dom ska till fellingsbro, så jag passar på att haka på.. (: min mamma fyller 44 år idag så jag ska dit och umgås lite. (:

men vi hörs lateeeeerrr! nu ska jag kolla på reprisen av körslaget. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0