Edit Gästar!


http://editjohanna.blogg.se/


Halli hallå!
Eftersom att Amanda är i E-tuna och roar sig med Styckat ben och grejer så får jag skriva lite..

Jag är då EditJohanna..
(Johanna Larsson)
Jag och Amanda har känt varandra sedan Jag föddes!
Och vi har varit med om mkt tillsammans skulle man kunna säga.. För att fatta sig kort..

Amandas Humor är sjuukt kul.. Nästan som min..
bland de första minnena jag har av Amanda är när jag sov över hos henne och vi sjöng och dansade till björn Rosenström-Pojkarna som busar!
Och sen stog vi i tvrummet och sjöng och dansade till Smurfarna med ett hopprep som mikrofen.. Några år senare upptäckte vi den sladdlösa varianten av mikrofoner och tog istället ett varsit sterinljus som mic och sjöng till Carola!  

Jag ska berätta en Hemlis om amanda!
Hon Har inte alltid varit så begåvad som hon är idag! 
När hon var liten så var hon hemma själv och bestämde sig för att gå hem till en kompis.. Hon gömde hemnyckeln utanför dörren så att hennes bror skulle kunna komma in i huset om han kom hem.. På dörren satte hon upp en lapp där hon hade skrivit:
NYGELN LIGER I BLOMMGRUGAN!


Jag är så glad över att Min älskade Amanda har (förhoppninsvis) fått jobbet i E-Tuna.. :D


Nu har jag inte tid med det här:D 
Kolla gärna in min blogg;)

Puss puss<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0