det är vår!

har packat alla grejer inför eskilstuna nu. blev en hel del. :p haha.
att tjejer alltid ska packa så jävla mycket grejer? kattastrof..

sitter hemma hos mamma nu. ska sova här. :) ska alldeles snart gå upp till viktors rum och kolla på Rena rama Rolf. Kommer ni ihåg det? Fööööör kul! :D ska försöka få viktor att sluta spela wow ett tag så han kan kolla med mig. men chansen är inte så stor att jag lyckas.

aja. halv fyra imorgon går mitt tåg till eskilstuna. ska bli skönt att åka bort en sväng. :) ska mysa massor med min natalie, som jag träffar alldeles för sällan. :o sen ska jag hinna med lite mer kära återseenden. (;

nu blir det film, som sagt!
puss och kram, ses på stan. (och jo, det rimmar visste!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0