1337

håller på att packar "det sista". trodde jag ja. insåg precis att det är massa saker som ska ner i väskan. har fan fem stycken neccesärer eller hur det stavas. och alla är fullproppade! hm. :S ska vara borta fem dagar, så det är en neccesär per dag. låter ju vettigt? haha. not!

nåväl.. pratade nyss med pricken <3 sötnöten! (: sen sitter jag och kollar på tv lite också. jag verkar inte inse att det verkligen är dags för mig att packa klart? :p

nej men nu ska jag faktiskt sätta fart. får se om jag skriver något imorgon innan vi sätter oss på planet. min snälla mamma låter mig ta med hennes dator till ryssland. (: wie. men kommer ju inte ha något internet där borta men ändå. har laddat ner  köpt massa filmer idag. (; så jag och soffbaby ska ha något att roa oss med på kvällarna. (:

men men. ha det så bra nu! (: sakna mig inte för mycket. ;)
kysssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0