uppppdattttteriiinnnng

har verkligen vart kass på att blogga.. har blivit typ 5 rader åt gången.
men det är för att det är mycket på gång nu, mycket att tänka på, mycket som händer.
kommer förmodligen bli ännu sämre på att uppdatera med tanke på flytten och allt..
ser ut som kaos här, och allt ska ner i kartonger och sånt skit.
sen är det mycket i skolan. börjar få läxor och sånt nu.. är dessutom helt slut när jag kommer hem..

men snart fyller jag år oxå. då hoppas jag på en laptop faktiskt! (: då kan jag blogga massor! :D wiie.
sen önskar jag mig presentkort på ikea så jag kan åka dit och shoppa loss! :D
är helt sugen på att måla sovrummet grönt i nya lägenheten.. undrar om man får det.
isfall måste jag köpa helt snygga tavlor och påslakan att ha där inne. oj vad mycket jag vill fixa! :D

och annars så är allting bra med mig.. mycket nu som sagt. men det är skönt! :)
livet leker just nu, och är otroligt glad för att det har kommit in så mycket nya människor i mitt liv! :D
mest glad är jag för att alla gamla vänner som jag bryr mig om finns kvar oxå! (:
skulle nog inte pallat skolan utan sofie! tack för att du finns darling! (: <3
och linus är ju självklart en pärla som alltid! (: wuhuu.

nej, andra avenyn håller på nu, så ska fortsätta kika på det..
kändes bara som att det var dax för en riktigt uppdatering. (:
nu blir det andra avenyn och PK! <3
sen blir det hem till pappa och tvinga honom att se på fucking åmål! (:
puss puss puss


Cause when I'm with him
I am thinking of you
Thinking of you
What you would do if
You were the one
Who was spending the night
Oh I wish that I
Was looking into your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0