typiskt..

vaknade nyss, och klockan är 20 i 9. helt typiskt.. kommer aldrig kunna somna inatt. :/
skönt att sluta tolv imorgon iaf. :)

kom på nu att jag måste ringa natalie och se hur det blir imorgon! :o så det gör jag nu.......
hon svarade inte.. typiskt.

ska iaf in till örebro efter skolan och ä n t l i g e n få mina linser! låter bra..

idag i skolan så hade vi teckenspråk och drama och bild. och på bilden skulle vi rita av alla i klassen med VÄNSTER hand, och man fick inte titta på pappret!! :o alla som jag målade av blev asfula. :/ fast jag blev inte heller så snygg.. :p

nej, nu blir det duschen och sen någon film. eller kanske prova lägga sig igen på en gång? :o nej, det låter trist.
märkte nu att jag börjat bli lite hostig.. :o och Limpan är sjuk, Justina är sjuk, Sofie kände sig dålig, Stefan var hemma från skolan och Axelander var oxå hemma från skolan.. känns som att jag kommer bli sjuk. men peppar peppar alltså. sånt trams har jag inte tid med nu till helgen lixom..

nu blev jag sugen på jordgubbsaft. :(

nej, som sagt.. duschen var det..
hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0