trååååk!

jag har tråkigt. och det har ni med. så nu får ni något tråkigt att läsa! :D 

någon som:
någon som förstår dig: Soffan
någon som du saknar: olika..
något som du längtar efter: vet inte faktiskt.
någon som du hatar:  pass
någon som du berättar allt till : Soffan
någon som du ser upp till : vet inte..
någon som hjälper dig mkt i skolan : Soffan

vem:
vem kramade dig senast: johanna
vem pussade dig senast: Sofie.
vem ringde dig senast: pappa
vem ringde du senast: sofie
vem var hemma hos dig senast: christoffer
vem var du hemma hos senast: moster

har du:
har du några kärleksproblem: japp
har du ätit något idag: jaa 
har du pratat med någon idag: haha ja :p
har du gråtit idag: nej
har du skrattat idag: ja

jag:
är singel: yep
saknar någon just nu: ja
är rädd för att bli övergiven: jaa
svär ofta: mja..
sjunger i duschen: klart! :D
är en morgonperson : nej!!!
är kär ? typ..
är kär i kärleken: tror fan det.. 
skrattar åt mina egna skämt: japp :p
vill ha barn: ja senare
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: jaa

har du:
glasögon/linser: jupp
piercingar: nope
syskon: brooooder
pojk/flickvän: nope
jobb: nej
för många vänner: alldeles lagom har jag..
rymt hemifrån: ja :p
färgat håret: ja
bra självförtroende: neje..
sagt "jag älskar dig" till någon: ja 
varit kär: ja
gjort något olagligt: jadå.
somnat i skolan: japp
brutit ett ben: nej (peppar peppar!)
tappat bort mig i min hemstad: absolut inte.
sett en fallande stjärna och önskat mig något : ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
smugit ut utan lov: ja
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
en hemlighet som ingen vet : ja
varit på en blind date: hahahah,. jaa. :p
sovit en hel dag: ah
somnat gråtande: yes


brukar du:
titta dej själv i spegeln: ja
ha ångest : ja
drömma mardrömmar : ibland
klä dig i svart : ja
hata folk : en..
lita på folk : mina vänner, ja..

sista personen som :
sov bredvid dej i din egen säng : joakim i think.  
fick dig att gråta : passss
du delade en dricka med : ingen aning. :p
skrek på dig: vet inte faktiskt. :o
skrev senaste smset : broder
gav dej en komplimang : moster 
som sa att den älskade dej : jossan



har vart hos moster idag. galet mys! :) hon bjöd på äppelkaka och stuvademakaroner! :D wiie.
nu sitter jag hos pappa och han har vunnit 2 kilo toblerone.. som jag ska knycka! :D mwihihii..

sitter och längtar till min födelsedag..
hoppas jag får massa bra presenter! :D jag älskar presenter. :D
nej, orkar inte berätta allt om kryssningen idag heller.
ni vet redan att det var grrrrrrymt och det får räcka för nu..

ska kolla på ensam mamma söker nu.. :)
sen någon kass film.. skolan imorgon, och min hals är fortfarande kvar på östersjön..
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0