torsdag, yes.

idag är det torsdag.
hade psykologi idag först, sen teckenspråk. fett kul! (: har fått ett persontecken.... nyfiken.. :( haha :D
sen åt jag pannkaka, sen satt vi i aulan i 600år och lyssna på två gubbar som pratade och sjöng elvis..
sen hade vi skapande. och det var roligt! :D haha.
drog till hemköp, hem och åt, och nu sitter jag här! (y)
vaktmästaren kom nyss och fixade så mitt badkar sluta läcka.. jag har tjatat i ett halvår.
om 3 veckor flyttar jag ut. och NU kommer han och fixar det? pallllla. :p
är sjukt sugen på att åka in till rusta oxå.. :) har sett finaste påslakanen där! :D sen vill jag till Mio oxå! :D

BILDER FRÅN ÄLVSJÖ IGÅR:

sofie när vi var på föreläsning! (:


världens bästa föreläsare.. han hette jonas och är cpskadad.
och en grym föreläsare. önskar att jag såg livet som han gör.


steffe, amanda och terror! (: wie.


OCH LITE BILDER FRÅN IDAG NÄR VI HADE SKAPANDE! :

såna här saker gör vi på min skola. :D


vi är duktiga på att måla i min klass! (:


Denice, Ann och Sanna (:


tadaaaaaa. resultatet. sjukt snyggt.


nu ska jag lägga mig och se på scrubs och sova en stund! (:
fan såhär mycket bilder tror jag adlrig att jag har lagt in på min blogg. ;)
imorgon blir det att umgås med lillprinsen hela dagen efter skolan. mest mys!
puss och kram då.

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, vad jag saknade er idag! Ville också vara med och måla ju! (måste bara tillägga hur otroligt heta ni var i doktors-rockarna!

2009-09-10 @ 18:54:08
URL: http://amandaguldlock.blogspot.com
Postat av: amanda.

AMANDAAA! vi saknade dig med.. terror var inte heller i skolan, och sofie gick hem efter lunchen!!!! :( men dom andra lät mig vara med och måla! :) hihi. tur det.

2009-09-10 @ 20:01:15
URL: http://fisgris.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, va snällt av dom! Jag kommer inte i morgon heller, sitte hemma och väntar på att de ska växa ut en knorr... Men på måndag ses vi:D

2009-09-10 @ 20:14:09
URL: http://amandaguldlock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0