toppendag!

dagen började med att jag och anna brummade upp till kopparberg och gick på marknad! :)
handlade massa onödigt jävla skit.. :p men världens godaste bröd handlade jag iaf! :D
sen köpte jag en bingolott oxå, så ikväll blir jag miljonär.. :) på tiden!
sen åkte vi till gusselby och hämtade en bilbarnstol hos mickis oxå.. :)

påvägen hem släppte anna av mig hos mina favortier i vedevåg.. :) myyyyyys!!!
askar är en busgangster. men världens sötaste buse! :D så himla gullig unge.. :)
och hans mamma är ju oxå väldigt bra förståss. :)
vi kollade på petson och findus och pratade och sådär. :)

sen åkte jag med sara, jesper och markus hem.. :) har typ nyss käkat chili con carne..
nu blir det postkodmiljonären, kändisdjungeln och sen bingolotto.

blev typ helt depp när jag kom hem..
känner mig lite ensam sådär faktiskt.
hoppas bingolotto får mig på bättre humör.. ;)

kariiiiiim!!!!!!!!!!! obsobsobs! :D

nu är sofie påväg till turkeit.. hon är nog framme om typ 3 timmar.. fuuuusk!

jaja. nu blir det tv.. pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0