suuuuuck!

insåg nyss att jag borde börja packa typ imorgon..
eller fan.. måste packa till kryssningen, och flyttpacka..
båda sakerna låter sjukt tråkigt, men börjar nog redan imorgon..

har så jävla mycket grejer bara.. kommer ta två evigheter att packa allt!
usch va tråkigt det kommer bli..
men pratade med faster idag och hon sa att vi ska fira min födelsedag hemma hos mig iår. :o
jag som hade tänkt att tvinga pappa att ordna upp det.. men icke.
så nu ska allt vara flyttat, städat, möblerat och fixat tills jag fyller. låter besvärligt. :p
men vad gör man inte för faster! :D <3

asså inser mer och mer att det kommer ta åååår att packa allt!
hoppas på att jag klarar av att slänga lite saker den här flytten.
har ju tagit med mig all skit vidare dom tidigare flytterna.. :p
får bli ändring på det..

jaja. nog om det.. kollar på roast, sjukt kul som alltid! :p

kattjäveln är kåt oxå. står och stampar på samma plats och har gjort i MINST 10 minuter.
är lite rädd för att han ska attackera mig, eftersom det hänt en miljon gånger innan. :p
han är liiite äcklig faktiskt.. :p

nej, nu ska jag skydda mig från djuuuret..
puss och hejdå.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart var det du skulle flytta? Nu kom jag ihåg att titta på roast :)

2009-09-14 @ 23:07:12
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: amandaN

ska bara flytta till det gröna huset mittemot. :p men nu får jag en tvåa! :D haha. det var roligare förra veckan, för jag hatar pernilla whalgren.. usch :p

2009-09-14 @ 23:26:35
URL: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0