sådärja!

bara min lins som hade fuckat ur så det kändes som att någon petade mig med nålar i ögat..
I N G A   K O N S T I G H E T E R !
hade haft dom i 10 timmar. ska igentligen ha dom typ 5 nu i början.. men men..
fatta att jag ska ha dom en månad i sträck snart.. haha.

kollar på kändisdjungeln nu.. äntligen åkte den där jävla ann ut.. på tiden!!!

nej, nu ska jag klä på mig lite kläder och gå och möta upp johanna..
ska nog handla cola oxå. sjukt sugen på det.. (:
packat har jag inte gjort.. kass jag är.. men tar det nog i helgen.. hihi!

så var det med det..
puss och kram

skulle publicerat det här för typ en timme sen, men glömde trycka på Publicera!

kan lika gärna fortsätta skriva nu ju.. :o träffade natta och wille i lekparken, så hängde med dom en sväng. (:
sen gick jag och johanna till affärn och jag köpte cola <3
nu sitter jag och tvingar axelander att låna ut bra filmer till mig.. (:
sen blir det idol, och sen ska jag fan sova tidigt ikväll. :)

puss igen då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0