pappiii.

nu ska jag gå hem till min pappa och kolla på Gökboet.. (:
äntligen någon som vill/vågar kolla på den med mig! göttttt.

sitter och puuuumpar Ge oss sverige tillbaka.. som vanligt.
tungaste låten. jag älskar timbuktu och promoe! :D wiie.

det är tur att jag har hampus, för han lär mig så mycket bra saker! :D
idag har han lärt mig om vem som är feat. och vem som är först och sånt. bra skit.

och jag har eventuellt förhoppningsvist hittat en lägenhet oxå!!!!!
ska ringa och kolla lite mer imorgon.. vore verkligen guuuld. mwihihi.

nej, nu jävlar.. har jag inte tid med det här längre. (:


       när Gud inte kunde vara överallt, skapade han pappan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0