konst

okej. nu jävlar ska jag blogga!
vart i skolan idag.. vart en bra dag.. bara roliga lektioner. (:
sen skjutsade älsklings shams hem mig. ;) haha. sötnos! :D
åkte hem och totaldäckade några timmar sen.. helt galet skönt!
vaknade och lagade lite mat, sen har det blivit idol och kändisdjungeln..
klockan tio ska jag till pappa och kolla på Comedy Fight Club.. (: bra skit!

imorgon ska jag in till örebru till optikern och sen handla kläder..
får lön och csn imorgon.. (: härligt härglit..

bapapapapapaaaa. usch vad tråkigt jag har alltså..
nej, nu ska jag bjuda på en sjukt snygg teckning som jag målade idag. helt själv!
jag är så jävla grym på att rita..


jag är en riktig fena på att måla.. dom som inte håller med är galna!


och idag känner jag mig lite ensam och sådär.

Kommentarer
Postat av: Danel

spår i amandas teckning

Jag ser sorg, ett stort hjärta och en ledsen själv som fryger runt bland regnbågarna och tittar ner på dom små blommorna på marken.



puss

2009-09-25 @ 00:16:43
URL: http://brilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0