inga konstigheter.

mailade timbuktu och frågade om han ville komma hem till mig när jag fyller år.
har inte fått svar, än! men det kommer, det kommer, det SKA komma! HAN ska komma!
insåg idag att om han inte kan komma så är paolo roberto hjärtligt välkommen oxå.. (:
hittade ingen mailadress till honom tyvärr. men cornelis bor granne med honom faktiskt!
så jag har tvingat honom att kila över dit och bjuda hit honom. det blir toppen det här.. (:

sen har jag och jossan vart på bio idag.. Flickan som lekte med elden. GRRRRRYM!
bättre än ettan tillochmed.. längtar till trean. (: bäst.

nu ska jag gå till pappa och ge honom snus, så han blir glad..
sen ska jag nog lägga mig och se på film.. är sjukt trött.
sov typ tre timmar inatt, så har lite att ta igen..

nej men ja.. allt i förra inlägget är förövrigt sant, för dom som undrar.
hejdå töntar! :D

PS!!!!!! 6 dagar tills jag fyller år!! AWESOME!!!!!!!
jag är bäst.


frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0