happ...

fick sluta halv10 idag.. så drog hem och började läsa min nya bok, som är grym.. (:
sen har jag hunnit sova några timmar oxå. haha. så jävla oväntat... :p

nu sitter jag hemma hos pappa och försöker få tag på min kära kusin,
men hon verkar inte vilja prata med mig. :( typiskt......
och faster hade inte heller tid. :/ helt typiskt..

idag har jag spelat på trav, eller vad man säger.. kommer bli miljonär..
tror jag skjuter upp flyttpackningen en dag till alltså. :o orkar verkligen inte idag.

ska ligga hemma och vara grinig hela dagen lång.. låter bra det..
tror nästan att 70's show börjar snart. det får det bli.
så var det med det.
inga konstigheter..

axelander har förövrigt fått svinis.. typ förtitålftä personen jag känner som har det. ;o crazy

NEJ MEN HEJ DÅDÅDÅDÅDÅDÅDÅDÅDÅ


i pray you won't fade awy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0