haha

hahahaha. jag och lillesyster var nyss på pizzan.. hahahha. fuuuuuulaste!
käkade pizza och sen när vi skulle gå så fick jag en hel familjepizza av pizzagubben! :D hahahha.
han vek ihop den och la den i en påse! :D fööööör kul vare! :D hahah.

gick och gav pizzan till linus, och sen gick jag in till anneli och christoffer! (: så dom äter för glatta livet! :D
haha. dom sitter och kikar på fotboll nu.. så ska vell med sätta mig och vara social! :D

har jag berättat att jag har fått en ny tv oxå? :o en baoutastor! :D fick den av världens bästa ola och malin! :D
(titta ola, du är med i min blogg nu!!!)
det var superduper snällt iaf! :D l y c k a ! behövde verkligen en ny tvvvvv. :D

idag har jag vart hos mama och umgåtts oxåå.. satt mest och nördade men men.. (:

nej, som sagt.. vara social var det..
johanna kanske kommer hem till mig ikväll oxå! (:
det här är ju tåppäään alltså.. :)

pözzzzzzz

Kommentarer
Postat av: mamma stina,,.

jasså du fick en heeeeeeeeeeel familly pizza.. varför?

ja det blev väl mest nörda, måste ju bli klar med inlämnings uppgiften,, men det var mysigt att fu var här... lyllos du som har en såååååå stor tv.. pussen

2009-09-05 @ 20:38:43
Postat av: amanda.

han är lite kär i mig den där pizzagubben. ;) ja, och lyllos mig som ska få låna din brudkista så den har något att stå på.. den glömde jag kolla på idag! :(

2009-09-06 @ 00:39:44
URL: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0