full fart.

efter skolan drog jag och handlade massa gött, sen hem och hämtade tvätt och sen ner hit.
sitter alltså hos OLA, malin, pelle och mathilda. men just nu äre bara jag och pelle här..
när jag kom hit så var mathilda här.. och när pelle kom hem så spelade vi buzz. jag förlorade som fan.
sen drog mathilda så jag och pelle spelade barnbuzz, och då vann jag! :D wuhu.
sen började jag typ tvätta, och sen käkade vi pizza.. sen kollade vi på musse pigg och pluto. kuuul!
sen tvingade jag pelle att hoppa studsmatta lite oxå! :D haha.
sen har vi spelat kort oxå.. och han har nördat vid datorn och jag har kollat lite tv...

nu kollar vi på färjan.. snart kommer OLA och malin hem, och då blir det fredagsmys med idol.
sen inatt ska jag in till örebro med anna och hämta pappa och sådär.. (: mys.

nej, NU ÄR DET DAX FÖR FREDAGSMYS!!!!

hörs då, heeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0