best haters!

pappa kommer med fler och fler tomma kartonger hela tiden. SUCK!
orkar inte packa mer ju. :(

pumpar Wycleaf Jean och kastar hur mycket skit som hellst.
trodde inte jag skulle klara av att kasta såhär mycket saker..
men jag känner...... INGENTING!!! det här är stört.
känns som att jag kastar halva mitt liv.

har hittat så sjukt mycket brev.
har skrattat som en idiot åt vissa brev,
och gråtit som en idiot till andra..
kastat kort. sparat kort. gråtit till kort. skrattat åt kort.

nu har jag hamnat i soffan och ska se idol iaf..
ska börja med tallrikar, glas och bestick efter det..

var nästan precis ett år sen jag gjorde allt det här.
och nu är det dax igen. jag vill hitta ett hem.
hoppas verkligen jag gjort det nu..
det här måste bli bra..

hejdå

Kommentarer
Postat av: Danel

Hur går det med packningen manda? när ska du vara ut lägenheten då, du kanske behöver lite hjälp :)

2009-10-01 @ 08:47:36
URL: http://brilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0