barack obama!

vilken jävla kille alltså. jag bara älskar honom. är så sjukt glad att han blev världens mäktigaste man!
till skillnad från dom tidigare presidenterna har killen KÄNSLOR han är som en vanlig människa..
han har HJÄRNCELLER, till skillnad från bush..
och.. han har ett h j ä r t a!  tummen upp till honom!

vid typ sju kom mathilda och philip och hämtade mig, sen drog vi hem till OLA.. :p
satt och drack kaffe och umgåddes lite.. (: sen spelade vi buzz oxå.. (: jag var såklart kung och vann! yey. :D
sen fick jag skjuts hem typ nyss.. göttmos!

nu sitter jag och väntar på att sötsoffe ska ringa mig. (:

FICK NYSS VETA ATT VÄRLDENS BÄSTA BIGMAMA HAR FÅTT KÖRKORT IDAG!!!!! :D grattis snyggmartin. ;)

imorgon är det bara två veckor kvar till kryssningen! :D är sjukt taggad fan! :)
det kommer bli sååå grymt..

och längtar till helgen när det förmodligen blir eskilstuna! :D
och längtar tills imorgon när vi har drama och teckenspråk!

nu ska jag fortsätta kolla på obama.. (:
(och dreggla lite, för visst fan är han snygg?!)

you'll never get to heaven if you're scarred of gettin' high!

Kommentarer
Postat av: fjollan

Once u go black, u never go back ;)

2009-09-02 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0