<3

snart kommer världens finaste mathilda till mig! (: blir as mys! <3

sen ska jag se på i taket lyser stjärnorna och gråta en skvätt.
grät som fan till den boken, och kan tänka mig att det blir värre med filmen... mogen som jag är!
har köpt choklad och cola oxå, så nu jävlar blir det mys! :D

sen har jag fått ett paket idag oxå.. men vet inte från vem.. :o helt crazy.. har inte ens öppnat det..
en vild gissning är att det är en bok.. för det känns som det.. :p

om en vecka får jag mina linser.. S O M    A N D A S !
hur coolt är inte det? då kan jag sova med dom oxå! :D
kan ha dom 30 dagar i sträck.. helt galet skönt.. :d

nej, nu ska jag kila..
ska kanske tvinga servett att låna ut någon bra film sen oxå! :D hähä.
nu ska jag hem och sova i 5minuter. sköööönt...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0