wöwöwöwö

var nyss hemma hos markus en liten stund. (: lyssnade på nostalgimusik och pratade. (: trevligt.

nu är jag hemm och vill hellst av allt kasta bort alla mina saker. elda upp min säng.
och kasta ut min soffa. allting är så Du.. fan fan fan.. allting är så jävla bajs!

men heeeej! nu ska jag gå vidare. just precis nu ska jag börja.
och det här ska bli så jävla bra nu! det kommer gå bra!

jag menar.. jag har tillexempel börjar snusa oxå. bara en sån grej? haha.

and I'm so confused about what to do
sometimes I want to throw it all away

blablabla. nu ska jag lägga mig i min ensamhet och vara emo.
för det finns inget jag gör så bra som att kritisera mig själv.

tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0