trött påre!

är trött på att hela tiden vara på bristningsgränsen.
trött på att minsta lilla motgång kan få allt att gå fel.
kan få mig att bryta ihop..
är trött på att bli arg såfort jag inte får precis som jag vill.
trött på att behöva känna mig såhär.

trött på att behöva fråga min familj och mina vänner om dom tycker om mig. på grund aV mitt sjuka bekreftelsebehov. pågrund av att jag behöver höra det tusen gånger om dagen för att förstå. trött på att känna mig så osäker hela tiden. trött på mina egna tankar och känslor om mig själv. trött på att känna mig så fruktansvärt ensam, trots att jag har världens finaste vänner och världens underbaraste bror och pappa. trött på mitt självförtroende som är nere på noll. trött på att jag är så fruktansvärt avundsjuk. trött på att inte få känna mig trygg. så fucking trött på det här livet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0