tråååååk!

jag har så tråkigt... :( har så sjukt mycket att göra, men orkar inte..
sitter på en pall i min gamla lägenhet nu och trycker. det ser ut som ett bombnedslag här.
och då har jag ändå slitit här i typ 3 timmar.. helt galet alltså.
skulle behöva lite mer energi med tanke på att jag håller på att tvätta, jag måste städa gamla och nya lägenheten, diska i båda lägenheterna, plocka undan i nya, gå till affärn och massa annat skit.
och allt ska vara klar på en och en halv timme, för sen ska jag iväg.. :o craaaazy!

världens sötaste thindra var med mig ner i tvättstugan några vänder idag.
och fytusan vad hon är gullig alltså! :D så man vill äta upp henne ju! :) <3

jaja, ska vell sätta fart så jag får något gjort.. (: på tiden!
ska på bio ikväll oxå. (: Bröllopsfotografen ska vi se.. (:
hörs efter det! :D pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0