sssssnor

jag har snor i näsan. :(
typiskt..

jaha, hur går det att packa upp undrar ni..
det går bra. ganska bra iaf. har lagt ut lite mattor och lagt in lite skit i skåpen och sådär.
imorgon ska jag byta plats på tvn och bordet.
och kanske hinna sätta upp lite fler lampor. och ett par gardiner kanske..

ska åka och hämta smörgåstårta för 800:- imorgon oxå.
och hjälpa pappa att baka tårta. och plocka fram alla kakor.
och prova min nya kaffebryggare..
hoppas jag får många fina dyra presenter nu när jag slitit så mcyket! hähä.

imorgon kommer jossan hit först och främs..
sen kommer faster, johanna, kanske po och askarpaskar. (:
ska till mathilda imorgon oxå, eftersom hon fyller 16 då. (:

sen hoppas jag på att få träffa sofie som ÄNTLIGEN kommer hem inatt! wiiiie.

nu ska jag ringa markus och se om han vill träffa mig. (:
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0