rosa bandet galan.

kollade nyss på rosabandet galan... ja, vad säger man..
så jävla hemskt alltså. kan fan inte beskrivas med ord.
Saknar sven så fruktansvärt mycket när jag kollar på det programet! :/
allting kommer lixom tillbaka..
att se hur mycket sjukdomen påverkar en människa.
vet inte vad jag ska säga faktist..
Önskar att Sven fanns kvar, men finns ingenting att göra åt nu.
Livet har vell sin gång, antar jag. synd men sant..
är iaf glad att jag slapp kolla ensam på det..
närhet är alltid bra, lixom..


nåväl..
Nu är det faktiskt Comedy fight club.. och det känns skönt att få skratta lite nu.
efter det ska vi nog laga mat, min hemliga gäst och ja. (;
sen ska vi nog kolla på mammas pojkar och inlåst på datorn..
Plus att jag nyss såg att Kissie är med i debatt nu klockan 22.00
så då måste jag kolla på det på SVT Play sen oxå..
verkar bli sent ikväll, men det är okej. (:

imorgon blir det att gå upp tidigt, tyvärr.
men åker vell hem och sover igen efter mitt ärende..

jaja. skriver vell mer imorgon..

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0