lördag!

japp, lördag idag. även halloween. och vad händer? NOTHING!!
alla har partat heeela lovet så ingen är taggad idag.. *cut cut*
aja, så kan de vara..

sitter hemma hos papz nu, men han är inte hemma. :/
var tvungen att fixa lite grejer på hans dator till min mobil..

hm. igår var jag på hockey.. det var kallt, men lite trevligt..
tycker dock synd om dom små barnen (VISSA VAR TRETTON!) som får stå ut med allt gap och skrik.
lärde mig iaf att minttu och kaffe är en bra kombination.
och sen var ju thindra där oxå, så fick ju mysa massor med henne. (: <3

ska vell ringa till soffebby snart och tvinga henne att hitta på något kul idag. (:
ska iaf upp till kyrkan en sväng idag, det är ett som är säkert..

nej, nu får det vara nog med det här tramset.
nu är det jag som går hem och byter om, sen sätter mig på blixten och åker till mallan. (: <3


puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0