kärlek!

asså grymt mycket kärlek till kissie, paow och dessie för att dom är såna jävla stolpskott! :D
jag ba älskar det.. dom gör fan min dag, allihoppa. :D blåsta jävla blondiner! :D
sitter och kollar webtv från när dom var med i aschbergs program. :D löv it!

annars kom jag typ nyss hem.. (: eller sitter hos pappa just nu faktist.
lånar hans dator som vanligt.. men ska snart ta med mig datorn hem till mig, (:
fick nya gardiner av malin idag som jag ska hem och sätta upp! :D
det kommer bli så sjukt fint.. :) sitter och funderar på vart mina nya gardinstänger har tagit vägen. ;o
dom finns vell i något skrymsle. :)
sen ska jag även bära in min nya tvbänk i sovrummet, så tvn slipper stå på golvet..
och snart får jag en ny tvbänk till vardagsrummet oxå.
det här är awesome. det kommer bli sååå snyggt nu! :D

imorgon är sista dagen på lovet, sorgligt men sant..
och då ska jag dessutom tvätta. ;o tråååk.
lovet har till största del spenderats med joakim, som vart här typ 4 dagar.. :)
det har vart trevligt.. vi var ju på bio med linus och sofie tidigare i veckan.
annars gjorde vi inte så mycket.. :)

jaja. ska kila hem nu..
skriver kanske sen, annars hörs vi imorgon! :D

besöksrekord idag igen, btw.
keep up the good work. ;)

pözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0