jag har en gräns!

haha. ;) någon måtta får det fan vara..

Mathilda och Philip har vart här idag och umgåtts. Det var trevligt..
Vi drack kaffe och lyssnade när Mathila winade på A L L T ! ;)

Sen har jag tagit hit massa grejer från gamla lägenheten oxå. (: på tiden.
äntligen har jag lite grejer i frysen, och kastruller och shit..

snart börjar andra avenyn oxå. har längtat som tusan..

och nånting har hänt med mig nu.. något som inte är posetivt..
behöver nog ringa ett par samtal imorgon, och styra upp det här.
För jag orkar inte ha det såhär längre.. en förändring måste ske alltså.
finns en mycket mycket speciell människa som jag skulle behöva just nu.
men det går inte, och det gör fruktansvärt ont..
jag klarar inte det här ensam.

nu ska jag sättA upp ett kort på sven över min säng.
jag saknar dig älskade älskade farbror.
Du kommer alltid vara nummer ett!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0