igår/idag!

igår åkte jag alltså vill världens finaste faster..
käkade kycklingfilé och kollade på idol. (: Sen gick vi och la oss.
Jag var fett trött asså.. :D
Sov på universums hårdaste madrass, och vaknade en miljon gånger!
när jag vaknade imorse la jag mig i soffan ett tag och sov. ;)
sen åt vi frukost och gjorde oss iordning..

åkte till vedevåg och hämtade johanna och sötaskar! (:
sen åkte vi iväg till Katrineholm.. (:
upp till Rosie och åt lasange. (:
efter det gick vi upp på stan och fikade..
sen gick vi en liten promenad..
efter promenaden var det dax att åka hem..
hoppade in på affärn när jag kom hem, sen hem till pappa.
hämtade hans dator.. (: så sitter och nördar nu!

väntar på att prinsesssofie ska ringa och säga vad som händer ikväll!
men hon tar ju sån tid på sig ;) jaja.
nu orkar jag inte skriva mer, och ni orkar nog inte läsa längre..

här kommer iaf lite bilder från idag! :)


världens finaste bebisaskar! (: <3


leka med lego! :D


världens finaste människor! (: <3 faster, kusiner, brylling och hambala.


Johanna och Askar <3


tack för världens mysigaste dag idag. (: puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0