hurra!

hurra till mig, för jag är awesome, och 20 år.

har fått massor med toppenpresenter!
och ni vill veta vad, så jag ska berätta! :)
2 lampor. en golv och en bords.
en skitsnygg dammsugare.
tre blommor.
tre böcker.
en dörrmatta.
presentkort på 700:- på ikea. (SKA SPENDERAS IMORGON!!)
en tvål
en kökshanduk.
trisslott
solkort

igår fick jag ju oxå
ljus
duk
kastruller
KETCHUP, KÖTTFÄRSSÅS OCH PASTA!!!!
två kastruller
tre skålar
tre matlådor.
sex kitkat
och sen fick jag ju en kaffebryggare och min räcerblixt!

har nog glömt något.. men det betyder inte att jag inte blev glad. :o
bara att jag är jävligt glömsk.

skolan var toppen idag.
skönt att sofie är tillbaka! :D <3

som sagt. ikea imorgon..
och fest hos mig på fredag!
allt är så jävla toppen nu! :D

PUSS PUSS PUSS OCH KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0