hemma!

pheeew! hemma efter värsta långa skoldagen. :o
vart i en moské halva dagen oxå.. det var inte så kul faktiskt..
Shams vägrade kramas med mig bara för att Allah kunde se det. :D haha!

jaja. nu sitter jag och kollar lite på tv.
väntar på att sara ska höra av sig.. (:

ska färga håret ikväll! insåg nyligen att min hårfärg är kattastrof. varför har ni inte sagt något? gah!
på tiden att färga det idag iaf. (: sen ska jag diska oxå tror jag nog..
och plugga måste jag göra! :o kattastrof..
men det löser siiiig!

jag och jonas ska ut på turne. men mer om det senare!
nu ska jag youtbuegråta, för det är det jag gör bäst! :D

sofie är min favorit<3

Kommentarer
Postat av: Danel

Amanda, kan du inte göra ett videoinlägg någon dag? lite "hejhej bloggen!" xD

2009-10-20 @ 21:37:23
URL: http://brilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0