halloween!

ja, det är dårå halloween idag, som sagt..
jag har firat det på bästa möjliga sätt. bra människor, god mat och nu blir det körslaget.
mathilda, pelle, phillip, anneli, inga, malin och ola har vart mitt sällskap ikväll. (:

har oxå vart upp till kyrkan idag.. det var tungt.. värre än jag förväntat mig.
saknar farmor och farfar så fruktansvärt mycket.. tungt att tända ljus där.
tände även ett ljus vid minneslunden för Harald och prins Sven eftersom jag inte kunde ta mig upp till lindesberg.

när jag kom hem efter kyrkan så kände jag att jag inte klarade av att vara ensam, så jag ringde Malin så hon kom tillbaka och hämtade mig igen.. vad skulle jag göra utan dig, Mallan? Malin finns verkligen alltid där när man behöver henne. och har alltid gjort det. och jag hoppas och tror att hon alltid kommer finnas kvar. <3 jag älskar dig Malin Karlsson!

Nu ska jag sätta mig i soffan och umgås med folket och se körslaget..
Den här kvällen har varit mys.
Halloween känns så överskattat. Palla klä ut sig och skit.. Nej, pass på det!

puss på er vettja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0